13:e augusti

SKRIVET DEN: 2008-08-13 KLOCKAN: 10:27:08
är egentligen min beräknade födelsedag men jag trivdes tydligen väldigt bra i mammas mage och höll ut 1 vecka till. Stackars mamma måste blivit galen... Men underligt nog har 13 alltid varit mitt turnummer. Vunnit på den siffran, får oftast hotellrum som slutar på 13, i mitt lag var jag nr. 13 och min basketväska var 313, ja ni förstår, hela 13 grejen förfäljer mig, vilket är ganska coolt! 

Idag är jag otroligt seg, Elvira tog musten ur mig igår. Idag blir det lite lugnare tempo på dagen men ändå en hel del att göra. Imorgon är det redan torsdag.... sen... fredag... *ler*

Kommentarer
Maria:

Svar:bullarna blev fantastiskt goda! :) hoppas du får en trevlig kväll!

2008-08-13 @ 16:26:00
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0