Är så sjukligt nöjd!

SKRIVET DEN: 2008-08-16 KLOCKAN: 14:23:04
Min fest blev en riktig riktig hit! Sååååå otroligt roligt och många underbara människor kom för att fira min dag! Jag är verkligen så glad, tacksam och lycklig! Vaknade med ett leende på läpparna fastän jag vaknade upp med huvudvärk och längtan efter vatten då min mun smakade sandpapper! Jag ska utvärdera min fest lite senare, ska hem till mamma och städa upp och grilla!

TUSEN TUSEN TACK TILL MIN KÄRA FAMILJ! ÄLSKAR ER SÅ MYCKET OCH ALLT NI GÖR!
(Micke, mamma,Leffe,Jenny,Danne,Johan, Sara, Nina och Jocke)

Kommentarer
Sara:

Hej!

Va underbart att höra att du är nöjd med din dag!!

Johan kom hem vid halv fyra. Vid sex 2 1/2 timme senare dunka det på dörren, svensexa!! Johan var väl vid det laget fortfarande full!! haha!! Hoppas han får det trevligt!!

Ha det fint!!

2008-08-16 @ 15:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0