Min syster the mofo!

SKRIVET DEN: 2008-08-31 KLOCKAN: 11:40:32
Är ett litet miffo, på riktigt... haha! Jag kan inte beskriva riktigt vår relation men den är skön! Hon la upp en bild på mig och min andra syster som togs för typ 15 år sedan om inte mer! Det är nog en grej vi gör, lägger upp lite skumma bilder på varann. Ibland tävlar vi om vems blogg som är populärast. Men det är väl mest jag som tycker bilderna är pinsamma än vad hon tycker eftersom hon ser ju ut som en mongo på dom flesta! 


Kolla in hennes blogg-> Jenny

Love you, sis!  <3

Kommentarer
Danne:

Ja varför inte, det kan vi väl göra ;) utan fusk denna gång haha >;)

2008-08-31 @ 14:57:38
URL: http://daniellestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0