Minnen från Vänner

SKRIVET DEN: 2008-08-19 KLOCKAN: 12:04:19
På min fest så anordnade jag en tipsrunda och på sista frågan så bad jag mina gäster skriva något minne som dom haft tillsammans med mig! Tänkte publicera några av dem!

AnnSofie: Det roligaste är när Carro klantar till sig fastän hon fått instruktioner. Tex. den gången då Carro var på restaurangskolan och läraren Janne i köket säger " Nu när vi ska hacka chili är det viktigt att man inte kliar av sig i ansiktet och i ögonen" ." Jaja, självklart" tycker ju Carro. 5 minuter senare skriker Carro hysteriskt när Janne står med ögonskölj sprejandes i ögonen på henne där hon står och halvgråter. = Carro i nötskal

Joe (Grannen): När Carro och Ia pratade i walkie talkie i varsitt rum... i flera timmar. En annan gång när katten Tequila sitter uppe i en hög tall och vill inte komma ner, så sitter Carro och Ia med varm choklad och väntar in brandkåren.

Mathilda: Ett av många bra minnen var när Carro (med Micke) var på middag hos Joakim (och mig) och jag blev väldigt på lyset. Carro sjöng då duett tillsammans med Micke (Tenacious D- Fuck her gently) och fick mig att dricka Irish Coffee - jag som aldrig dricker kaffe annars och blir aldrig full blev full denna gång, men om det någonsin skulle hända så var det ju helst med Carro <3

Simon: När jag sprejade ner Carro och Salem med cola på caféet. Inga glada miner...

Salem: När jag och Carro hällde soja i Simons coca cola...
Ingen glad min från Simon heller
(carros anm.)

Javier: Inga minnen, men många minnesluckor, visst Carmen ;)


Kommer fler i ett annat lägg... Söta vänner man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0