puh...

SKRIVET DEN: 2008-08-07 KLOCKAN: 17:04:26
och usch vilket väder... Men det hindrade mig inte att åka in till stan en sväng och träffa min syster på Fältöversten. Tyvärr blev det inte mycket till promenad utan vi stack till Café Foam som ligger på karlavägen. Där åt vi en urgod Halomisallad (igen) och snicksnackade. Min syster är så härlig, hon är som en liten extra mamma och så osjälvisk. Vilket jag inte kan förstå. Ibland vill jag bara att hon ska säga något elakt och skrika bitterfitta rakt ut. Bara för att få se henne arg eller mänsklig. Men inte, min syster skulle aldrig skrika. Hon sa dumhuvud till mig en gång när hon var stressad och irriterad (detta för några år sedan) vilket jag glömde bort. Men hon hade legat och haft ångest över detta och bad ursäkt dagen efter. Haha! Kom igen, hört värre saker! Och dessa ord från ett annat syskon som skiter i vilket. Därför vill jag höra henne skrika bitterfitta så högt hon bara kan och sedan vända på klacken och gå....


Kommentarer
Räven:

Hahahahahahaa

2008-08-07 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0