Turbulens!

SKRIVET DEN: 2008-08-19 KLOCKAN: 09:15:10
Det har varit mycket och stressen fortsätter! Vi bor fyra stycken i vår lilla tvåa plus två katter, varje dag är uppbokad fram till söndag, dagen efter bröllopet. Veckan blir fylld med massa bröllopsfixande, handla, fixa maten och se till att alla kläder finns på plats. Jag är fortfarande lite osäker på klänningen jag ska ha, men vi får se om jag "råkar" hitta en annan eller om det blir den! Hejuda mig!

Idag ska jag hänga lite med min syster och hennes kille, samt mina småbröder. Än så länge är det lugnt och skönt här hemma och jag kan njuta av mitt kaffe och bloggandet. Imorgon och på torsdag blir det jobb på skolan! Fixa iordning caféet och fixa inför måndagen! Ojoj... men jag erkänner, det ska faktiskt bli skönt att börja jobba igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0