4 dagar kvar till 2009

SKRIVET DEN: 2008-12-27 KLOCKAN: 14:14:06
Gud vad kul det ska bli med nyårsafton! Vi ska vara i solna på Mickes jobb. Perfekt lokal för att festa! Ska bli så himla mysigt att fira nyår med en massa sköna människor! För er som inte har nåt att göra får gärna komma förbi och fira med oss!
(som jag känner då så klart). Det är bara att höra av er så får ni mer information! Vi ska ha lite mingelmat och lite smått&gott!

Känner att jag måste hitta någon klänning att ha på mig på nyår. Snygg svart sådan, är alltid ute i sista sekunden. Känns lite kaosigt som vanligt, men va fan... orka!

Vad ska ni hitta göra på nyårsafton?


Kommentarer
---:

Fan vad jag längtar... Ska bli askul :)

2008-12-27 @ 22:23:59
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0