Alltid kul med lördag!

SKRIVET DEN: 2008-12-06 KLOCKAN: 08:13:05
Men lite tråkigt att jag faktiskt ska jobba, men det är faktiskt överkomligt! Micke ligger och snoozar fortfarande så jag sitter här i tystnaden och har min egna lilla tid. Ska strax fixa iordning mig, väcka björnen och sen bege mig till jobbet! Sen blir det shooping! Sovit så himla skumt inatt, förstår inte... Vaknat,drömt,vaknat,drömt, känns som om jag endast sovit 15 minuter under hela natten. Knas! Nåväl, nu ska jag kolla mitt konto!
Ha en skön dag!!

Kommentarer
carrrrrrro:

eh, driver den här tjejen som har skrivit detta inlägg eller? hahah ofta det finns nå fint i hennes röst. stört :S



http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6004756



2008-12-06 @ 08:19:08
----:

Carro: Jo tack det är bra. Förutom att jag fortfarande har sömnproblem, men det konstiga är att jag ändå inte är trött på dagarna. Jag presterar som vanligt, Jag kan bara inte sova liskom. annars är allt bra. Du också?

2008-12-07 @ 08:09:31
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0