Fredagen som snart blir lördag

SKRIVET DEN: 2008-12-12 KLOCKAN: 23:35:12
Sitter just nu på Mickes jobb och bloggar en snabbis medan mina kompisar lirar Rockband! 

Innan jag kom hit satt jag på KGB tillsammans med massa kollegor, då vi innan det ätit julbord på Tyrol, grönan. Snacka om att man blev kanon mätt! Det var så himla fint och julpyntat till max. Vi var cirka 25 personer som gick och åt, sedan var vi iallafall 11 stycken som fortsatte vidare till KGB där drinkarna flödade! Betalade typ 60:- för en drink sedan blev jag bjudan på minst 6 till. Sköna människor man jobbar med. Mötte sedan upp Putte vid Kungsgatan för att sedan ta en taxi till Solna!

Här sitter jag nu och avnjuter lite rödvin tillsammans med mucho sköna kompisar! Hell Yeah!

Pussilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0