Min julafton

SKRIVET DEN: 2008-12-24 KLOCKAN: 23:41:29
Vid 09.30 - tiden blev det julfrulle hemma hos min bror och sedan julklappsöppning!
Otroligt mysigt, speciellt med den goda frukosten och fina klappar till alla!


Micke fick ett klurigt knep&knåp grej som tydligen var den svåraste! Han löste den på ca. 50 min.
På hans andra försök blev det ca. 4 min! Inte dåligt!

******
När vi kom hem var det full ös med julmaten och dukningen. Klockan 14.00 kom Mickes mamma Pia och hennes kille Rickard för att fira jul med oss. Så var det återigen julbord! Lite Kalle blev det också innan dessert och kaffe.

Efter Kaffet begav vi oss på en promenad allihopa för att låta julmaten sjunka ner. Strax efter 17.00 tiden blev det dax för julklappsöppningen! Blev så himla fina och bra julklappar iår! Så nöjd! (Ska lägga in bilder sen på det jag fått)

Efter julklappsöppningen blev det en liten modevisning av Jennys kläder hon fick i julklapp. Sedan blev det en irish coffee och TP för hela familjen. Även ett besök av tomten fick vi!
Tänk, han hade inte glömt bort oss! Dock tyckte jag att tomten såg mager ut. Frågan om det är Gi-bantning eller Atinsmetoden i luften?


Hade iallafall en underbar, lugn och skön julafton! Hoppas ni hade detsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0