Är mig inte lik...

SKRIVET DEN: 2008-07-18 KLOCKAN: 10:07:26
...kanske är det för att jag börjar få min 25-års kris? Eller vad? Jag känner mig inte glad, lite ledsen men jag har ingen aning varför. Kunde inte somna igår, låg och tänkte på absolut ingenting. Vad är det med mig egentligen? Rastlös? Jobbsugen? Tar ledigheten knäcken på mig? Jag har faktiskt ingen aning. Just nu sitter jag hemma hos mina päron, jag och Micke åkte hit igår kväll och grillade. Detta har blivit "landet" för oss, fast med allt som ska finnas i ett hus, tillskillnad vad som finns hemma hos oss. Lotta kom på en kaffe och lite snicksnack, verkligen uppskattat.

Idag tänkte jag planera min fest som jag ska ha den 16:e augusti! Inköpslistor och planering av mat. Det blir BBQ-fest, med det som tema! Vi får se hur allt löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0