Bölande Carmen

SKRIVET DEN: 2008-07-15 KLOCKAN: 09:33:49
Såg filmen "Ps. I Love You" igår och det måste vara den sorgligaste filmen jag sett på länge, fast himla bra. Jag grät efter 8 minuter in i filmen och fortsatte till och från hela filmen. Jag är en sån person som lätt gråter till filmer, med detta var ju fruktansvärt. Jag som tyckte att jag grät mycket till Lejonkungen och Titanic, men icke den här filmen öppnade mina tårkanaler till max, satt och snörvla och grät. Micke undra va fan jag kollade på. Snyftande skulle försöka förklara filmen men insåg att jag inte kunde berätta så mycket för att halsen tjocknade och tårarna blev fler.
Micke tittade medlidande på mig "Älskling då...är den så hemsk" Varpå jag tjöt ynkligt "Jaaaaa.... men den är bra."

Rekommenderar att se denna film, men se till att vara starka mentalt.

Sen efter den filmen och lite middag satte jag mig och kollade på "Waynes World", vilket var en bra medicin med massa skratt! Fan vad dom är sköna Wayne och Garth!
"Waynes world, partytime, excellent... wwwuuuuuuuuuuhuuuuuuu"


Kommentarer
Malin:

ÅH!!! Jag älskar den filmen! Den bästa på länge... Alltså PS jag älskar dig.... Läste boken innan jag såg filmen och höll på att börja böla ihjäl mig ett antal gånger redan då. Ooohh, me love it!

2008-07-15 @ 12:01:07
URL: http://miramiras.blogg.se/
Jenny:

Grät också som ett anus till den filmen xD

2008-07-15 @ 12:55:05
URL: http://jennyewasofie.blogg.se/
Carmen:

Fan man borde ju varna folk för den filmen! Hahaha!

Men den var ju underbar!

2008-07-15 @ 13:32:44
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0