Den som skjuter upp är värre än den late.

SKRIVET DEN: 2008-07-03 KLOCKAN: 10:01:55
Att behöva packa upp sin resväska är ju bland det tråkigaste jag vet! Känner verkligen hur jag drar mig för det. Jag ignorerade min väska så hårt igår att jag inte ens öppnade den för att leta reda på någon skön klänning att ha på mig hemma. På kvällen var jag tvungen att öppna den för att hämta min linsvätska... Öppnade endast en liten sida för att sedan dra ut necesären och ta det jag ville ha. Nu står väskan där och glor elakt på mig.... Fan! Jag orkar verkligen inte, men jag vet att jag måste. Önskar jag hade en tvättid då man bara slänger allt som ligger där i maskinen för att sen ta itu med kläderna sen. Nej jag får helt enkelt ta mig i kragen och öppna väskan och ta ut allt. Ska även försöka städa här hemma och ta itu med allt som ligger och skräpar!

Vad ska folket hitta på??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0