Gårdagens bilder

SKRIVET DEN: 2008-07-26 KLOCKAN: 11:45:51
Nu har jag varit uppe i mer än 1½ timme, stackars Micke ligger och mår skit i sängen. Har servat honom med vatten och alvedon, så nu ligger han som en däckad björn i sängen. Men jag mår bra! Inte så konstigt, medan jag jobbade på Terassen så satt mina kära vänner och söp ner sig. När jag slutade jobbet så gick vi ner till Eken och partajade lite. Blev riktigt skoj faktiskt! Lagom salongsberusad somnade direkt i en skön sömn när jag kom hem vid 04.00-tiden. Micke hade redan då börjat må dåligt... Don´t blame him... Vet att han drack en massa öl, sen lite vin samt lite Captain Morgan fick väl Mickes mage att vända sig. Men han verkade ha skoj iallafall. Mest glad att jag mår great! Här ärlite pics som togs från vår kamera under kvällen!








Kommentarer
Malin:

Det var riktigt trevligt faktiskt! :) Tack pullan!

2008-07-28 @ 15:07:52
URL: http://miramiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0