Grillning is the shit

SKRIVET DEN: 2008-07-05 KLOCKAN: 11:52:46
Har precis kommit hem från mina föräldrars hus. Har faktiskt cyklat vilket verkligen är mysigt! Förutom att jag har träningsvärk i rumpan så njöt jag faktiskt av att cykla. Blir nog mer cykling nu när jag fått låna min plastpappas!

Igår grillade jag och Micke, karré med potatisgratäng och delade på en flaska rött. Så små medel men ändå så uppskattat.
Sedan utmanade jag honom på en match i Alfapet och självklart vann jag :P Haha! Efter det satte vi oss och kollade film. "Romeo must die", en film som alla tycks ha sett men inte jag. Filmen var väl okey, lite dåligt "skådespeleri" men bra story!



Ikväll ska vi till Terassen i slussen och mysa med massa vänner!

Blir väl massa vin och skitsnack som vanligt!
Pussilipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0