MammaDag

SKRIVET DEN: 2008-07-21 KLOCKAN: 16:08:29
Idag hänger jag med världens bästa mamma. Imorse slängde vi en massa skit, från vår lilla sophög vilket kändes befriande. Sedan så åkte jag med mamma hem till henne för att tvätta och hjälpa henne med att tömma ut några skåp. Så nu har jag fått ännu mera skit som kan vara nödvändigt i framtiden :) Gud vad Micke kommer bli glad på mig. Sedan åkte vi till Stinsen, åt lunch och gick runt i affärerna. Hamnade på Gina Tricots sommarrea, 49-99:-/plagg. Mamma som inte var shoppingsugen fick med sig lite plagg hem, 4 plagg för 196:-, det var ju trevligt tyckte hon. Nu är vi hemma igen och tvätten fortsätter spinna på och jag sitter vid syrrans dator med mamma på sängen brevid. Lite nostalgi faktiskt...
Puss mamma för en bra dag!

Ps. Ikväll blir det bio med Lotta, Mamma mia ska vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0