Ny målardag

SKRIVET DEN: 2008-07-29 KLOCKAN: 10:41:47
Idag tänkte jag fortsätta måla resten av skåpen, lika bra! Så blir det fint och schöönt hemma. Ska även satsa på att städa undan allt nu när allt skit är borta och slängt. Det blir ännu en dag med mig själv och mina tankar. Riktigt skönt faktiskt.
Detta är faktiskt första gången sen min ledighet som jag inte har något inplanerat. Har alltid massa saker för mig, anledningen är ju för att jag själv är satans rastlös av mig. Men igår var det hur skönt som helst. Pyssla och dona för mig själv. Pumpa Carro musik och vråla i köket medans jag penslar på ett nytt lager med vit färg i skåpen. En till sånd dag blir det.

Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0