Chill i Tanto

SKRIVET DEN: 2008-06-06 KLOCKAN: 22:44:38
Idag var jag och Herr Bååth på söder och softade i tanto tillsammans med några kompisar. En av dom hade en liten "avskedsjippo" då han ska ut i land och rike på egen hand!
Otroligt varmt och skönt väder! Helt galet! Dock tycker jag inte riktigt om Tanto om jag ska vara helt ärlig. Varför vet jag inte riktigt.

Kom på i sista sekund att systemet var stängt så jag och båten packade ner vår barcardi, lime, soda och annat smått och gott! Blandade drinkar, enda som fattades var en bra ishink...
men det stoppade inte oss från att ha med oss is i en liten söt behållare från tupperware!
Geek... I know!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0