Det är nära nu...

SKRIVET DEN: 2008-06-12 KLOCKAN: 19:14:46
för nära... imorgon så går jag på.... minst 8 VECKORS ledighet! GALET!

Men förtillfället känns det långt, alldeles för mycket som ska göras! Idag har jag tillsammans med mina kollegor städat ut allt från caféet. Allt ska göras om till hösten. Nytt golv,kakel,montrar,kylar etc, ska bli kanon skojsigt!
Men just nu känns allt mycket.
Fick även besök av mammsen idag på jobbet, hur mysigt som helst, hon kom dit och lekte arbetsledare till mig och grabbarna. Efter det så åkte vi hem till henne och hjälpte min lille syrra med klädsel och hår till sin avslutningsmiddag.

Nu är jag hemma och ska börja städa inför helgen då vi sticker iväg till inget mindre än den riktigt stora nördiga
DREAMHACK- Summer 2008 / Jönköping!
Mwahahaa!
Åker på lördag och kommer hem på tisdag! Så mycket ska ordnas inför det.
Ledig är man, men att ha kul är fan ett heltidsjobb det med!

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0