RESFEBER!

SKRIVET DEN: 2008-06-23 KLOCKAN: 09:56:07
Faaan, kunde inte sova inatt och jag känner hur ont i magen jag har för att jag ska flyga imorgon! Usch vad jag inte tycker om att flyga. Ångest! Det värsta är ju sen att jag ska flyga hem själv sen! Det är nog det allra värsta.

Men om jag inte ligger sömnlös på nätterna så ser jag verkligen framemot att få åka iväg till Grekland tillsammans med Cia! Like old times! *jiiihaa* och se ett nytt ställe och njuta av den grekiska kulturen! Spännande!

Idag ska jag in till jobbet en sväng för att fixa lite timrapporter samt annat smått och gott, sen kan jag verkligen njuta av mitt sk. sommarlov! Efter vistelsen på jobbet så ska jag möta upp Cia för en sista check i centrum.

Ha en bra dag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0