Studenttider!

SKRIVET DEN: 2008-06-04 KLOCKAN: 09:43:22
Fan vad avis jag är på alla som tar studenten! Den tiden är så himla häftig att få vara med om! All glädje, sorg och tårar! Alla minnen, känslorna och allt som bara faller av en när man springer ut från dörrarna och möter sina nära och kära. Man är glad, sprallig och totalt förvirrad, åker runt på flak, skriker, tjuter och skrattar.
Kommer hem, möter familj och vänner som alla är där för just din skull. Underbart!
Skoltiden är över...

Igår tog eleverna på min skola studenten, självklart var jag och Lolita tvungna att ta oss dit för att gratulera dom små liven! Så många som jag kommer sakna! Helt otroligt! När jag såg dom stå där, överlyckliga och förväntansfulla kände jag mig så himla rörd. Jag förstod exakt vad dom gick igenom. Kände mig gråtfärdig och ville krama om hela bunten!

Lycka till i livet ungjävlar! Kommer sakna er som faaan!

image99






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0