Teori.. usch och blä!

SKRIVET DEN: 2008-06-22 KLOCKAN: 14:28:57
Usch vad konstiga frågor dom ställer på körkortsteorin. Har suttit nu ca. 1½ timme och gjort övningar på datan. Känner mig helt slut i huvudet. Dom formulerar ju frågorna så himla konstigt, varför det egentligen?? Nu ska jag ta en paus, får sitta med detta ikväll en stund så min hjärna hinner smälta allt. Idag är det söndag och jag har inga planer! Så himla skönt!

Åker ju till grekland på tisdag! Gud vad kul det ska bli!! Har lixom inte riktigt kopplat till att jag ska åka dit! Men nu är dagarna nära och jag börjar på resfeber! Måste ringa och snacka ihop mig med Cia om vad som ska tas med och massa annat.
Kefalonia ska vi till och det ska bli underbart! Dricka massa frappé, sola och bada! Fan vad mysigt! Och bara umgås med min älskade Cia! Fan vad soft vi ska ha det! *pirr i magen*

Nu ska jag se till att äta lite lunch med Mr Bååth sen får jag se vad dagen har att erbjuda!
Pussilipuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0