Shopping!

SKRIVET DEN: 2008-05-26 KLOCKAN: 18:31:01
Fan vad jag älskar att handla! Shoppa och titta, men det roliga är att jag tycker mer om att shoppa och bestämma åt andra vad dom ska köpa än att köpa till mig själv! Ska fan bli personal shopper!
Mitt offer idag blev min kompis och kollega Niklah! Vi stack iväg och handlade skjorta och byxar samt en snygg lila slips! Haha! Stackarn blev smått chockad men diggade ändå stilen! Great!
Som jag tidigare sagt: tur att jag inte var i size 36, då hade jag shoppat upp lönen redan! Ibland är det bra att vara en tjockis!

Precis som jag kör mitt "rocktecken" så kör Niklah sitt "fuckyou"!
Tror faktiskt Niklah tycker om mig!

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0