Busy day!

SKRIVET DEN: 2008-11-20 KLOCKAN: 17:31:13
Idag har dagen gått himlans fort! På jobbet var det fullrulle och ny personal. Trevlig tjej som ska börja jobba extra hos oss.
Vid 15.00 så begav jag mig mot Väsby, för ett bokat möte hos Swedbank. Så nu har jag fixat nytt konto till mig och även min cateringfirma, startat sparkonto, pensionsparande och bytt bank. Känns hur bra som helst!

Tänkte bara säga till er som bryr sig, att jag nu ÄNTLIGEN bytt tillbaka till mitt gamla nummer! Känns hur bra som helst! En telefon och ett nummer! Taadaaa! Men jag lovar att sms:a ut denna information till dom som är värda mitt nummer. För er som inte får ett sms av mig, ta detta personligt! Vill inte att ni ska vara en del av mitt liv. Mwahaaaahaaa!

Om 1½ timme ska jag förbi min käre vän Lottelina som fyller hela 25 år idag!! Det ni! Hoppas det blir tårta!


Kommentarer
---:

jag har inte fått nått sms :(

2008-11-21 @ 01:37:02
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Nina:

Jaha du!Din"kära"syster har inte heller fått nåt sms!blääää på dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-22 @ 18:39:35
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0