Gaah!

SKRIVET DEN: 2008-11-24 KLOCKAN: 22:12:26
Gaah! Ja just precis så känner jag mig när jag ser mig själv i spegeln... Gaah! Jag är less på mig själv och mitt beteende.
Eller mer att jag inte gör något åt det. Att jag på något sätt "glömmer bort" mig själv och vem jag egentligen är. Alla har vi väl såna tankar någon gång om oss själva. Men jag har faktiskt fått nog. Fått nog på att vara lugna, arbetande och icke medvetna Carro. Nu får det fan vara nog! Har kommit in i en fas där jag inte vet hur jag ska gå tillväga med saker och ting. Stänger jag ögonen och sen öppnar dem, så är det blankt. Min hjärna är blank! Hur fan kan det vara de?? Förstår inte detta galenskaper... Förstår bara inte!


Allt bra med er annars??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0