Het Bond

SKRIVET DEN: 2008-11-12 KLOCKAN: 23:16:57
Med tanke på hur trött och bitter jag var i morse så slutade dagen himla bra ändå. Micke tyckte att vi skulle gå på bio och se nya Bond rullen vilket jag gladligen tackade ja till. Mötte upp honom efter jobbet på sergel, delade en popcorn och njöt av filmen! Tyckter verkligen att dom nya bondfilmerna är så mycket bättre än dom andra. Daniel Craig är så mycket coolare! Quantum of Solace var faktiskt värd att se!

Det jobbiga just nu är att jag inte kan somna, jag förstår inte! Känns som om min kropp är inställd på att sova max 4½ timme per natt. Spelar ingen roll hur trött jag varit eller är när jag väl ska sova, jag kan bara inte somna. En annan jobbig grej är att Micke redan somnat. Bland det drygaste jag vet faktiskt, speciellt när jag ligger och stirrar upp i taket, vrider och vänder på mig eller räknar får. Hejuda mig!

Imorgon är det torsdag, då tänkte jag umgås med min vän Christian! Ska inspektera hans nya lya på Gärdet, äta middag och snacka skit.

Göra ett försökatt sova? Jag måste... ska ju upp om ca 7 timmar. Vill ju sova lite mer än dom vnliga 4½ timmarna. Wish me good luck!

Daniel Craig! Mumsigt!

Kommentarer
Micke:

Jaha, så Mark Wallberg duger inte längre? ;-; sårad

2008-11-13 @ 17:22:14
URL: http://www.firelynx.se
Carro:

Mark Walhberg är alltid dugbar! :D

2008-11-14 @ 07:59:58
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0