Mickes B-day

SKRIVET DEN: 2008-11-23 KLOCKAN: 14:17:21
Klockan 19.00 hade vi bokat bord på restaurangen Copperfields, Fridhemsplan. Där åt och drack vi tillsammans med vänner och famillj, hade trevligt och mysigt. Men vid 23.00 blev vårt "sällskap" förbjudna att köpa in mer dryck eftersom 1 av oss var för berusad (enligt dem). Detta störde mig enormt, speciellt då "ägaren" hade en sån taskig attityd. Kan säga av mina 10-års erfarenhet i branschen att jag aldrig stött på något mer oseriöst och dåligt handlande av en restaurang. Det är jätte synd att vi fick ett sådant bemötande då jag älskar Copperfields och dess mat. Undrar hur dom tänkte när 15 gäster går där ifrån, riktigt missnöjda på stället. Och innan vi blev "avstängda" servera yngre människor alkohol? Strider inte det mer mot alkohollagen? Nåväl... Trist för dom helt enkelt!




Efter vårt lilla missnöje på Copperfields, så begav vi oss till ett ställe som var helt nytt i mina ögon, Allmäna Galleriet 925, som låg på kronobergsgatan. Jätte häftigt ställe!
 Lite udda, men skön stil.



När AG925 stängde, så splittades gruppen på 14 pers till att Jag, Micke,Putte,Malin,Jojo, Nya Jocke och Sanna? (sorry minns inte riktigt, med tanke på alla namnbyten vi hade under kvällen) stack till Patricia och avslutade vår sköna kväll där! Längessen jag skrattade så mycket år just Frida & Bosse!  Skön kväll helt enkelt!




Jojo och ragget Carlos

Kommentarer
Micke:

Ja, vissa hörde jag fick ett speciellt trevligt avslut på kvällen.

Tack till alla som kom, jag hade riktigt kul, speciellt efter vi lämnat den där syltan copperfields. Usch.

2008-11-24 @ 15:42:54
URL: http://www.firelynx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0