Slapp-Söndag

SKRIVET DEN: 2008-11-23 KLOCKAN: 20:35:45
Idag har varit en riktig slappdag, vaknade vid 12.30 och åt en redig frukost, sedan har jag mest suttit vid datorn, stökat runt och vilat. Blev väldigt sent igår efter utekvällen. Micke och jag tog en promenad i yrvädret ner till centrum. Handlade alvedon på apoteket och strosade runt lite. Köpte lite julklappspapper + tillbehör så jag redan nu kan börja slå in de julklappar som är klara! Sedan åt vi lite lunch/middag och gick hem.

Nu under kvällen har några av mina favoritserier visats, One Tree Hill och Gossip Girl! Älskar söndagar! Man får göra precis som man vill! Just nu är det The F-Word ! Fan vad Ramsey är en skön kille! He is a fucking genius!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0