Veckans Inne & Utelista

SKRIVET DEN: 2008-11-16 KLOCKAN: 20:29:27


1. Uttrycket " Tiden läker alla sår"
Precis så är det faktiskt. Fysiskt sätt stämmer det ju alltid. Mitt lill-finger är på bättringsvägen! Behöver numera inget "jätte stort" bandage för att skydda mitt finger, nu kan jag ha plåster! När det kommer till mitt hjärta så läker även såren där med. Jobbiga saker som händer i livet går över och allt läker. Men lätt är det att riva upp såret igen, men det ska jag inte göra.

2. Familjen & Släkt
Det är verkligen det bästa! Att fått umgås med mamma, sin familj, ta hand om Elvira etc. Det får mig verkligen att må bra. Allt som har med familjen att göra, det får mig att känna lugn. Ser framemot juletiderna som är på väg....

3. Poets of the fall
Ett finskt band, som är sjukligt bra, visste knappt att dom fanns innan jag hörde dem på bandit boat. Nu är dom en av mina favoriter inom rock. Scorpions är ju självklart favoriterna, men det är nog dax att uppdatera sig lite??




1. Mörkare tider
Visserligen älskar jag när det regnar, är mörkt och murrigt. Men bara när det är kväll och man är inomhus! Jag saknar solen! Jag vill ha ljust, min kropp strejkar genom att vara konstant trött. När jag går upp är det kolsvart och när jag åker hem så är det svart. När det är lite ljust på dagen så jobbar jag instängd i en lokal. Baaah! Längtar till snön....

2. B-Kändisar
Vem som helst kan bli känd idag. Det känns trist. Som den där Eva som spydde i tv, får åka till Tyra Banks show i USA och har numera blivit känd i sverige. Alla bonde söker fru, Ensam mamma söker, Färjan och gud vet allt är kända ansikten idag och tror att hela världen bryr sig. Usch usch usch... Säger då det. Trist och lamt!

3. Johan Palm

SNÄLLA,SNÄLLA,SNÄLLA! Varför röstar ni på den här lill-killen?? Jag blir galen, jag känner att det kryper i kroppen på mig varje gång jag ser flera bra artister åker ut från idol och så är den där lilla räkan kvar. Precis samma sak som den där Stina 2004 som var kvar hur länge som helst fast hon var tondöv... Ut med skiten!



Kommentarer
Daniel:

Tiden läker alla sår. Tiden läker inga sår, det är vad man gör av tiden som läker såren ;) Fast det du säger stämmer ju, fysiskt sätt så är det nog så. :)

2008-11-16 @ 20:42:14
URL: http://daniellestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0