Who the fuck is Michael Bindefeld?

SKRIVET DEN: 2008-11-26 KLOCKAN: 21:07:08
Jag: Asså jag skulle verkligen vilja bli nästa Bindefeld
Micke: Vem?
Jag: Va?? Vet du inte vem Michael Bindefeld är??
Micke: Nää ingen aning??
Jag: Asså shit! Han är ju grymt stor festfixare!
Micke: Wuhu, so what??
Jag: VADDÅ , SO WHAT? Det är ju Bindefeld vi snackar om! Han är ju stor!
Micke: Men jag vet faktiskt inte!
Jag: Meeeh, ALLA VET vem han är!
Micke: Det tror jag knappast

Slutade med att Micke skickade ett sms till större delen av sin kontaktbok.
"Vet du, utan att använda google, vem Michael Bindefeld är?"

Just nu har ca. 10-12 personer svarat. (Skickat till 30 personer)

DOM SOM HAR KOLL: Malin, Izzy , Brainstew,Vargen,Mattias,PKI, Jocke, Ronnies kollega, Qvack
DOM SOM BORDE SKÄMMAS: Ronnie, Flecken,Lead,Pia,Erik, R-type, Jenny,Javier
( Jag sa att 90% av alla vet, får se om jag har rätt)






Kommentarer
Jessica !:

jag har heller ingen aning det är dom som vet som borde skämmas :) haha

2008-11-27 @ 08:42:56
----:

Jag svarade direkt. Jag har väldigt stor koll på honom.. har varit i kontakt med honom i jobbsammanhang flera ggr. :)

2008-11-27 @ 09:26:24
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
ninni:

Klart man vet vem det är!:)

2008-11-27 @ 22:09:09
URL: http://systrarnayster.blogg.se/
emma:

jag vet oxå jag vet oxå jag vet oxåååå =)

2008-12-02 @ 18:42:57
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0