Det är en dag imorgon också...

SKRIVET DEN: 2008-10-02 KLOCKAN: 06:33:08
Vaknade precis och är riktigt trött.. Längtar så himla mycket till lördagmorgon då man får sova så länge man behöver.
Igår var en jobbig dag faktiskt, kändes som om det mesta gick emot mig. Slutade jobbet 17.30, hemma 18.50 och satte mig direkt i luren med Silja Line och bokade en kryssning till familjen. Första gången fick jag sitta i 15 minuter och bara lyssna på deras klassiska musik i bakgrunden. (Värsta jag hört) Hon jag pratade med verkade trött på livet och gav riktigt dålig service. Fattade ingenting om vad jag bubblade om heller, så jag fick upprepa allt hela tiden. Efter jag gjort denna bokning så verkade ändå som om "summan" inte var rätt, så jag fick ringa IGEN och prata med en annan inkompentent brud i 20 minuter, som inte visste var felet var och skulle återkomma till mig idag. Suck!

Plötsligt blev klockan 20.00, jag hade knappt fått i mig middag och var grinig. Kom på då att jag knappt sagt hej till Micke.
Så det blev lite glass och snack i sängen tills klockan blev 21.00 då jag hade bytt om och lagt mig i sängen. Vet inte när jag somnade, men jag är lika trött idag som igår...

Kommentarer
Nina:

Det blir nog en bättre dag idag...kramis

2008-10-02 @ 11:11:47
URL: http://systrarnayster.blogg.se/
camilla:

usch låter tröttsamt!

2008-10-02 @ 20:08:53
URL: http://camillakamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0