Hatar att känna mig svag...

SKRIVET DEN: 2008-10-03 KLOCKAN: 06:43:26
Sitter just nu hemma och försöker ta mig iväg till jobbet. Men det tar emot... Igår när jag kom hem (efter ännu en tröttsam dag) så däckade jag i sängen 20.00, vaknade runt 21.00 kände att jag frös, satte på mig kläder och kurade ihop mig under täcket och somnade. 21.30 kommer Micke in och känner på min panna, tydligen glödhet... Feber! Pillrade i mig alvedon och somnade om. Har drömt en massa konstigheter och väckts av min hostande pojkvän. Knappt sovit något. Normla människor hade väl förmodligen stannat hemma. Men jag kan verkligen inte vara det idag. Men nu har jag ingen feber iallafall, endast halsont och trött. Kan inte bli sjuk igen heller?? Nåväl, ska ta bussen om en stund, skulle åkt redan vid 06.30 men tar en senare buss... Usch och tvi för att må skit!

Hoppas ni alla får en kanon dag!
Kram kram

Kommentarer
Nina:

Du har inte gurglat halsen med saltvatten som jag sa,tro mig det hjälper!!!krya på dig syster yster puss&kram från mig.och glöm INTE ATT GURGLA!!!

2008-10-03 @ 20:08:47
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0