Jaha

SKRIVET DEN: 2008-10-05 KLOCKAN: 21:38:01
Idag har jag varit piggare, men fortfarande ont i halsen. Kommer vara hemma imorgon för att gå till läkaren i hopp om att få någon pencillin eller liknande så detta försvinner!

Har rensat mina garderober idag, himla skönt att bli av med lite skit! Allt som jag inte rört på 1 år och mode som inte kommer komma igen åker ut, eller ja snarare att jag ger bort dom till grannen eller någon annan. Fick faktiskt lite kläder av min granne, en hel del passade bra och det är så himla kul att få "nya" saker. Funderar starkt på att kika förbi någon second hand-butik. Absolut aldrig varit min grej men nu börjar jag faktiskt gilla idén. Eftersom jag inte ska spendera så mycket pengar på kläder den närmsta tiden så blir jag glad för allt jag får. Klädbyten är alltid skoj! Funderar även på att sy om lite kläder. Lite "Project Runway" här hemma! Kuligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0