Kärlek till min bror

SKRIVET DEN: 2008-10-25 KLOCKAN: 14:32:31
Jag är glad att han hörde av sig och tog med mig in till stan tillsammans med min brorsdotter Elvira. Precis vad jag behövde. Annat att tänka på och bara vara. Var några dagar sen jag kände mig vanlig. Så det var kanon skönt. Tack Johan! Det betydde guld och jag uppskattade ditt sällskap.

Tog bilen till norra bantorget, tog en fika på "Hurtiges café ", strosade runt på drottninggatan, köpte en liten present till Cia och fortsatte strosa. Spralliga Elvira skulle sätta sig på varenda "Sten-lejon" som finns vid varje gatukorsning på drottninggatan. Hon tyckte det var lika kul varje gång. Hon skulle klappa den, krama den och tom. pussa på den. Men då fick Johan nog. Nu hade hon gått för långt. Här ska det inte pussas några stenklumpar! VI fortsatte till Indiska, sedan hötorgshallarna, vidare till hemtext och sen började vi bege oss mot bilen igen.



Nu är jag hemma hos mamma igen, bloggar lite och funderar på livet.
Ska fixa lite här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0