Min fredag

SKRIVET DEN: 2008-10-31 KLOCKAN: 10:21:38
Vaknade för en stund sedan och fick sova ut lite idag, Vädret är pissigt och man vill helst krypa ner i sängen igen. Men jag tänkte faktiskt städa lite hemma hos mamma, nu när jag ändå är här och fått sova här lite så borde jag göra min rätt att städa upp och fixa. Älskar att städa, speciellt andras hem! ( och nej, nu vill inte jag bli anlitad som en städfirma hos andra) utan det är alltid roligare när det inte är hos en själv.

Igår så var jag inne på jobbet och satt med nästa års budget till caféet. Usch och tvi för pengar och ekonomi. Skönt att jag inte håller på med sånt på heltid. Visserligen intressant att förstå dock, hur mkt pengar som går vart. Tex. hur mycket engångsmatrial vi förbrukar i snitt på ett år.  etc etc... bla bla...

Nu ska jag sätta igång med städningen! Tjoohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0