Myskväll

SKRIVET DEN: 2008-10-20 KLOCKAN: 22:49:12
Måndagen har rullat på och jag har återigen börjat "mitt nya liv" men denna gång med stöd av mina arbetskollegor som har samma mål och visioner! Så det känns peppande!

AnnSofie kom förbi jobbet och vi gjorde sällis hem, handlade mat och fixade en Wok till middag. Vår vän Cia kom också förbi och myste med oss. Kändes underbart att sitta i köket och chattra om allt och ingenting. Kändes som om det var längessen sen sist. Är så otroligt glad att dom finns i mitt liv och jag känner mig otroligt glad så här efteråt.
Nu blir det sängdax! Imorgon börjar jag jobba vid 10.00 - 20.00, lyx med sovmorgon, trist att jobba kväll, men hey! Jag överlever! Pussilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0