Söndagen dagen efter

SKRIVET DEN: 2008-10-26 KLOCKAN: 10:31:34
Känner mig ganska groggy faktiskt, men det är inte nog inte för alkoholens skull. Utan jag är väl bara så allmänt just nu.
Har petat i mig lite frulle och slurplar på mitt te medans jag skriver detta inlägg. Vädret kunde ha varit bättre och känslorna kunde varit gladare. Men idag är en sån dag man bara vill vara hemma, koppla bort och bara vara. Så glad att jag har höstlov nästa vecka. Det känns befriande.

Angående igår så hade jag som sagt en skön kväll med tjejerna. Cia som fyllt år visste inte riktigt vad vi skulle hitta på eller vilka som skulle vara med. Men hon kom in till mig vid 16.00, då stod bordet dukat med ost/kex, gurk - och morotstavar och massa små gott. Vid 17.00 kom Helena och Malin med skumpan. Och kort därefter Lotta och Anzo. Firade och skålade med sötnosen, sedan blev det taxi in till stan till Birka Bowling, inget Cia någonsin kunnat lista ut. Det var kul, vi flamsade och spelade. Malin vann och jag kom tvåa! Tyvärr förlorade stackars Lotta.



20.30 befann vi oss på vallhallavägen, på restaurangen Kouzina. SÅ GOD MAT! Det var längessen jag åt så här god mat. Och priserna var så himla överkomliga. Vill ni äta grekisk mat, gå hit! Jätte mysigt ställe och sjukligt god mat. Efter god mat och gott vin, åkte vi till Eken och groovade till skön musik. Älskar Eken. Men det tråkigaste av allt som stod emot hela kvällen var mitt inre. Försökte koppla av och ha kul men det tog emot. Hade jag kunnat hade jag festat hela natten och supit mig kalas. Istället kom jag hem vid 02.00 tiden och kunde inte somna förrän 04.30. Pissigt.

Men jag hade trots alla mina tankar en otroligt underbar kväll i den mån det gick. Och tjejerna är så himla roliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0