Dag 3- Svårt att sova...

SKRIVET DEN: 2008-10-08 KLOCKAN: 00:03:22
Kan verkligen inte somna, har försökt i 2 timmar nu. Micke somnade så fort han la huvudet på kudden, men jag kollade på Christine och sedan Brothers & Sisters, sen började jag hosta, hosta och mer hosta så nu har jag så int i bröstet, ryggen och halsen. Så nu kan jag absolut inte somna. Jobbigt...

Så, vad gör man egentligen, kollar runt på facebook, poke:ar och skriver kommentarer. Puffar på folket som är inne på msn, läser andras bloggar, skriver blogg, går in på aftonbladet (som man dock varit inne på nu 500gr idag) för att se om något nytt har hänt... Men nej, självklart inte. Är det någon som har något bra förslag till att fördriva tiden? Snälla gud, kom med förslag!!

Har iallafall bakat toscabitar idag, det var ju skoj...

Kommentarer
Danne lestander:

Krya på dig!!

2008-10-08 @ 19:50:16
URL: http://daniellestander.blogg.se/
camilla:

Dansa bort hostan! det är det bästa enligt mig, sätt på nån gamal slagdänga och dansa järnet. Glöm inte att välja en låt som du sen inte får ut ur huvudet på hela näst kommnade dag( hehe och jag lovar att den kommer att sitta i grannarnas huvuden också, då du måste spela högt:-))) FUNKAR VARJE GÅNG!

2008-10-08 @ 22:26:19
URL: http://camillakamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0