Veckans Inne & Utelista

SKRIVET DEN: 2008-10-16 KLOCKAN: 18:40:14







1. Nära vänner
Finns det någonting bättre än underbara vänner? Jag är så glad att jag börjar hitta tillbaka till mina närmaste tjejkompisar.
Vi har varit ifrån varandra ett tag nu men börjar sakta men säkert finna njutningen av att bara äta middag tillsammans, ta en fika och snacka massa skit. Underbart!


2. Hösten
Gud så jag älskar hösten och alla dess färger! Det är verkligen dax för levande ljus och mys pys helt enkelt!

3. Halloween
Snart är det dax för Halloween och jag tillsammans med Micke ska anordna en fest inför detta firande! Ska bli så himla kul! Frågan är bara vad man ska klä ut sig till!



1. Skada sig
Visserligen är det ju bara ett lill-finger, men det jäkla fingret är ju bara ivägen när man jobbar, det ser fult ut, klumpigt och ALLA frågar vad man gjort. Man uppskattar verkligen när allt på kroppen fungerar...

2. Hormon-drabbade-ungdomar-med-pms-dagligen
Inte undra på att man blir en tjurkärring eller bitter på jobbet som mattant. Spelar ingen roll hur trevlig, rolig eller glad man är, utan man får alltid samma tråkiga min tillbaka från "Dagens ungdomar". Konstiga blickar som om man vore dum i huvudet. Ibland är det ju pinsamt hur vissa ungdomar beter sig och agerar. Tjatar massa om sina rättigheter, men skyldigheter kan dom inte ens stava till.

3. Katrin Zytomierska och Alex Schulman
Hon har ju fått en knäpp och Alex har tappat stinget och skriver just nu en skitblogg. Vad hände med detta par? Till en början två sköna människor som smutskastade kändislivet och all etikett som sedan blev två mediah*ror som till varje pris vill bli berömda och kända, ingen som helst känsla för det heller. Jag tyckte om deras bloggar och stilen väldigt mycket. Nu är det bara pinsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0