Gaaah!

SKRIVET DEN: 2008-09-30 KLOCKAN: 18:56:55
Trött och smått sliten... vet dock inte riktigt varför!
Ska snart boka en helkroppsmassage som jag fick i 25-års present, samt någon form av fotbehandling! Lika bra att dra nytta av presentkorten när man har som minst pengar att spendera! Är så sugen på att shoppa och handla höstkläder men ekonomin skriker NEJ! Jag ska verkligen försöka hålla mig från onödiga köp!
Är ju en äkta shopoholic på struntsaker! Jag och min vän Lotta kan tom. shoppa loss på Ica, helt galet! Älskar och handla, spelar lixom ingen roll vad det är. Har jag problem eller??


Shopoholicarna Lotta & Carmen

Kommentarer
Nina:

Det är säkert ett släktfel,tror jag?!lider av samma sjukdom det spelar som sagt ingen roll vad det är...:)men har blivit lite bättre på det

2008-10-01 @ 21:17:17
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0