Ikea

SKRIVET DEN: 2008-09-02 KLOCKAN: 21:40:01
Har precis kommit hem, har varit i Barkarby för att besöka Ikea samt ElGiganten. Bytte mitt minneskort till kameran sedan bar det iväg till Ikea där jag och Micke sprang runt och letade prylar som vi ville ha. Allt gick smidigt å bra men självklart så krånglade det med möblerna vi skulle ha. Micke som i vanliga fall hatar Ikea, lyckades hålla god min hela tiden tills dess att det började krångla. Själv blev jag riktigt irriterad. Ingen bra kombo! Men efter mycket om och men lyckades vi hitta våra stuff!
Blev tom. billigare än vi tänkt oss! Jippi! Nu är vi helt utmattade efter mycket bärande upp till lägenheten utan hiss på andra våningen! Haha! Men det ska bli fint ska ni se! Lägger upp pics när vi monterat upp allt. Inte ikväll dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0