Lång dag på jobbet

SKRIVET DEN: 2008-09-11 KLOCKAN: 23:48:56
Ojoj, jag är så övertrött så det är helt galet! Kom in till jobbet vid 07.00, trött och hungrig. Inser snabbt att en av kylarna är avstängde vilket betyder att det var 25 grader varmt i montern fär all yoghurt,juicer, smörgåsar,frukt etc ligger och är redo för papperskorgen, för annars hade det blivit magsjuka på hög nivå. Varor för ca. 2000:- rakt ner i sopptunnan... typ? Så jag var inte glad, utan gick muttrandes och fick i mig lite kaffe. Efter det så flöt dagen på på jobbet, ungarna gnällde om maten som idag var soppa. Håller med, det såg förjävligt ut men otroligt jobbigt att höra det från varannan hormonrubbad elev. Sorry! Röt till några förstaårselever "Säg inte ordet äckligt, pedofili är äckligt, inte mat! "
(Har jag blivit gammal eller vaddå?).

Men som sagt, dagen flöt på och jag fick besök av Salem en stund efter lunch. Viss person störde mig enormt mycket idag, Dumt att namnge så här på en blogg men ibland blir jag galen. Hur som haver så från 17.00 till 19.00 satt jag med veckans dagskassor! Hur jobbigt som helst. Eftersom jag typ är ledig imorrn så behövde jag göra klart dessa men det drog ut på tiden eftersom en kassa var helt totalt felräknad! Blev sms:trakasserad av Anzo som var inne i stan och ville ses. Ledde till att hon kom över till jobbet och hjälpte mig med resten av kassorna. Med frustation på hög nivå med den jobbiga personen vars namn jag inte nämner, begav Anzo och jag oss till sveavägen på lite mongoliskmat och det slutade med att vi hade en riktigt riktigt mysig kväll!

Tack gumman! Jag uppskattar din envishet och din bestämdhet!
(Ibland kan den dock vá en nackdel) But I still love you <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0