Lite sen...

SKRIVET DEN: 2008-09-30 KLOCKAN: 06:30:05
Idag blev jag lite sen, missade bussen jag skulle tagit så nu sitter jag här och bloggar istället. Var lite seg imorse men gick upp och fixade iorning mig, glömde bort tiden lite.. Hade väl kanske kunnat springa till bussen men jag vill känner inte för stress. Jag hinner med allt ändå på jobbet.
Tisdag idag... veckorna och dagarna går så himla fort och inom en månad är det höstlov. Det är ju så man håller på, letar efter olika "pauser" i livet. För mig är det som alla elever...
Hålla ut, snart är det höstlov, sen några veckor till sen jullov, sportlov,påsklov, valborg... ja ni förstår vad jag menar.
Snart kommer min paus... ser framemot det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0