Livet är så orättvist ibland!!

SKRIVET DEN: 2008-09-22 KLOCKAN: 17:53:23
Sitter här framför datorn och bölar brutalt! Jag är så ledsen och mer ledsen blir jag. Sitter och läser om 20-åriga Madelaine som skrev bloggen "Jag är frisk". Dom flesta har säkert hört talas om henne. Vid 19-års ålder fick hon cancer, som hon själv kallar "den där idioten" och den 15 september gick hon bort. Usch, blir så himla påverkad av såna här händelser. Efter att jag gick in på hennes blogg så hittade jag hennes killes blogg " The real Colombo" där han skriver om hans och hennes sista timmar tillsammans. Det skär i hjärtat på mig. Så ung och allt framför sig! Det är fruktansvärt orättvist! Men det vackra i det hela är att hon verkade så positiv ändå och verkade inte ge upp. Sånt är inspirerande....

Bloggar som gjort mig riktigt berörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0