Måndags Carmen

SKRIVET DEN: 2008-09-01 KLOCKAN: 19:10:41
Idag känns mitt liv annorlunda, kan inte sätta fingret på vad det är men jag vill på något sätt göra allt ordentligt. Inget slafs hafs som jag brukar vara. Hellre noggrann och att det tar längre tid än slarvig och halvdant gjort.

Idag lagade jag middag till Micke och mig, han fick pyttipanna med ägg och eftersom jag vill undvika kolhydrater på kvällen så gjorde jag iordning en god soppa! Keldas Fabuolus Fish, med egna tillsatser som paprika,purjo,fiskblandningen från findus och självklart vitlöksbröd (dinkelbröd). Blev riktigt smaskigt! Får lägga upp den på Systrarna Yster Bloggen, för er som tycker om fisk och är fantasilös!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0