Min Spinky!

SKRIVET DEN: 2008-09-24 KLOCKAN: 10:58:32
Min sötaste älskling!
Sigird är min lilla kelgris, hon är så mysig och älskar verkligen mig och Micke.
Vi fick henne för ca. 2 år sedan då vi ville ha en till katt och en vän till Selvin.
Fick tips av en granne till mig om att några kattungar kommit till på en gård mellan väsby och vallentuna.
Dit åkte vi och fann vår lilla Sigrid! Fick ta henne direkt trots att hon endast var 6 veckor gammal, då hon ändå inte hade någon mamma, som förmodligen övergivit dem eller försvunnit.
Nu har hon en familj och jag älskar henne djupt. Hon har en sån skön personlighet och trivs här hemma med oss och storbror Selvin. <3

Kommentarer
Jenny:

fulaste katten :( men kelig :D

2008-09-24 @ 20:08:49
Danne:

Detta är helt orelaterat till det här inlägget men som svar på frågan som du skickade till mig på bloggen. :Ja jag kommer i morgon hehe :D

2008-09-24 @ 21:12:58
URL: http://daniellestander.blogg.se/
ninni:

Lilla Spinky är världens sötaste kissemiss tycker moster Ninni

2008-09-26 @ 19:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0