Ligger hemma i min soffa

SKRIVET DEN: 2009-04-21 KLOCKAN: 22:10:55
Gud så skönt att bara slappa hemma, speciellt nu när jag mår lite dåligt. Tror jag börjar bli sjuk. Ligger med halvfrossa och ont i öronen. Orkar inte... vill bara må bra! Får hoppas på det bästa helt enkelt. Jobbigt när det går upp och ner, ena stunden mår man bra, andra inte. Kan kroppen inte bara bestämma sig? 

Förresten, nu på fredag tänkte jag köra detoxkuren igen! Min kollega ska hänga på så nu kommer jag bli ännu mer motiverad! *wuhu* Nu får jag verkligen skärpa mig! Sen efter Detox-kuren får jag ha en ny utmaning i 2 veckor och fortsätta så. Annars blir jag omotiverad  och lägger av. Så jag måste verkligen klara detta nu!

Nu ska jag sova och hoppas på att jag vaknar upp och mår bättre imorgon!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0