Lite vårbilder

SKRIVET DEN: 2009-04-08 KLOCKAN: 08:59:12
Måndagen


I måndags hade jag en träff med syster och bror inne i stan! Här sitter vi och avnjuter en fika på "Kringlan"på linnégatan! Underbart med vår väder!


Efter vändan inne i stan så åkte vi hem till min kära mor för att grilla lite hamburgare! Hur gott som helst! Vi satt i solen till 18.00 innan den började försvinna bakom husknuten.

Tisdagen


Tisdagsmorgonen kom jag hem till familjen Lindqvist för att underlätta lite för Sara.
Så det blev Polska-nanny handskarna på och sedan var det fullt upp hela dagen!


Sitter vi i solen och njuter av pannkakor! Härligt härligt väder!
Efter det begav vi oss till centrum för att besöka bibblan, handla middag och leka lite!



När vi kom tillbaka hem så fick vi besök av hela Lindqvist/Gustafsson släktet! Jenny och Danne kom med cykeln, Leffe med sin MC och Mamma Ewa med bilen! Mera mys i solen!

Kommentarer
sara:

Vilka härliga vårbilder!!

2009-04-08 @ 10:13:45
---:

FUSK!! Jag vill också ha påsklov :p

2009-04-08 @ 12:38:14
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0