Ris & Ros

SKRIVET DEN: 2009-04-02 KLOCKAN: 21:09:55
Det är inte lätt när man måste ta vissa svåra beslut. Idag har mitt humör varit som en verklighets bergochdalbana. Det var längessen någon gjort mig så otroligt förbannad som idag. Det är en lång historia och inget jag vill berätta om i detaljer.

Känner mig både ledsen och trött men vissa guldkorn har gjort min dag ljusare och det är framför allt en kvinna som brukar äta hos oss 1 gång i veckan som tog med sig jätte fina gula rosor till mig, för att visa sin uppskattning! Hur gulligt som helst! Sen har även min chef köpt en liten påskpresent till mig och min kollega. ( och då inte från företaget utan från henne själv) Visst blir man glad! Lite plåster på såren.


Kommentarer
---:

Det var inte illa pinkat med presenter :)

2009-04-02 @ 23:55:45
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0