Augusti here we come!

SKRIVET DEN: 2009-08-02 KLOCKAN: 22:23:52
Känns overkligt att Augusti redan kommit! Inte så långt tills jag avnjutit mina 9 veckor och ska börja jobba!
Men nu redan på onsdag sticker jag till Helsingfors för att gå på Madonnas konsert. Ska bli hur kul som helst! Det enda som verkligen oroar mig är att flyga. Jag vet, jätte löjligt men jag  tycker sånt alltid är ångestladdat. Visserligen tar det endast 1 timme och man är framme på ett knyck. Men det handlar inte så mycket om restiden, utan mer själva flygningen. Start och landning, maktlösheten att sitta i ett flygplan flera tusen meter ovanför marken. Och självklart är det lika illa med bil eller andra fordon. Men detta är en ångest jag inte kan ignorera, hur mycket jag än försöker. Nåväl, det är 3 dagar tills dess så jag ska försöka tänka på annat.

Helgen har bestod av ett besök på Terassen i fredags, flyttstädning hos Cia och grillning i lördags och idag har vi hjälpt Cia att flytta till en annan lägenhet! Gah! Jobbigt värre, men nu är vi klara och vi har varit hemma några timmar.




Funderar faktiskt på att lägga mig nu, måste verkligen börja vända om på dygnet.
Hohoojajaaa!

Kommentarer
Jonna:

Kasta upp bilderna från helgen :p

2009-08-02 @ 23:35:04
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0